Ana Sayfa      Hizmetlerimiz      Selulit tedavisi

Selülit nasıl tedavi edilir?

Selülitin tedavisi oluşumunu kolaylaştıran nedenlerin çeşitliliği nedeniyle çok yönlü olmalıdır. Kadınlardaki yapısal farklılığın devam eden bir unsur olduğu göz önünde bulundurulursa selülit ile mücadelenin de devamından söz etmek gerekir. Dengeli beslenme alışkanlıklarının kazanılması, düzenli ve devamlı egzersiz programlarına ilave olarak selülitin oluşum mekanizmasından hareketle türetilen türlü tedavi yolları mevcuttur.

Selülit tedavisinde selülit mezoterapisi etkili midir?

Selülit tedavisinin en etkili yöntemlerinden biri de selülit mezoterapisidir. Mezoterapi orta deri tedavisidir. Ağız yoluyla veya enjeksiyonla vücuda alınan ilaçlar sorunlu dokuda yeterli konsantrasyonlara ulaşamadığı gibi sistemik yan etki potansiyeli oluşturabilirler. Mezoterapi ise sorunlu bölgeye küçük enjeksiyonlarla yapılan bir işlemdir. Sorunlu alana tedavi edici dozda ilacı sistemik yan etki riski olmadan uygulama imkanı sağlar.

Selülit mezoterapisi ne işe yarar?

Mezoterapide hazır ilaç karışımları kullanılabileceği gibi hekim hastanın durumuna göre bir ilaç kokteyli de oluşturabilir. Kokteylde kan dolaşımını hızlandıracak, düzenleyecek, yağların parçalanmasının sinyallerini iletecek, bağ dokusunun organizasyonunu düzenleyecek ilaçlar yer alır. Dolayısıyla mezoterapi mikrodolaşımı düzelterek dokuda ödem oluşumunu önler, yağları parçalayıp yağ nodüllerinin küçülmesini sağlar. Bozulmuş bağ dokusunu yeniden yapılandırarak selülit görünümünde düzelme sağlar.

Selülit tedavisinde selülit mezoterapisi nasıl uygulanır ?

Selülit mezoterapisinde mikrodolaşımı harekete geçirecek, bağ dokuyu düzenleyecek etken maddeler karıştırılarak,   ince ve kısa iğnelerle uygulanır. Selülit mezoterapisinde, enjeksiyon sayısı tedavi edilecek alanın büyüklüğüne, sorununa, lokalizasyonuna bağlı olarak değişir.

Selülit mezoterapisi ağrılı mıdır ? Selülit mezoterapisinin yan etkileri var mıdır?

Selülit mezoterapisinde, hissedilen ağrı oldukça azdır. Enjekte edilen ilacın sistemik dolaşıma geçişi yok denecek kadar azdır. Selülit mezoterapisinde, işlem sırasında oluşan hafif kızarıklık ve sonrasında oluşabilecek morluklar tamamen geçicidir.

Selülit mezoterapisi kaç seans olmalıdır?

Selülit mezoterapisinde, seans sayısı selülitin evresine ve uygulama yapılacak kişilerin yapısal özelliklerine göre belirlenir. Haftada bir 10 seanslık kür genelde yeterli olmaktadır. Ancak selülit tedavisi süreğendir. Dengeli beslenme, düzenli egzersiz, zararlı alışkanlıkların bırakılması ile beraber belli zaman aralıkları ile tekrarlanan Selülit mezoterapisi ile düzgün deri görünümüne sahip olabilirsiniz.

KLİNİĞİMİZDE VERMİŞ OLDUĞUMUZ HİZMETLER

İSTANBUL: Meşrutiyet Mah.Rumeli Cad.No:50 Selanik apt.Kat:2 Daire:2 NİŞANTAŞI / İSTANBUL

Tel:+ 90 212 356 09 60  GSM:+ 90 533 313 79 12

BODRUM:  Bodrum Cad.Akkın İş Merkezi 7/A YALIKAVAK / BODRUM / MUĞLA